Subject: RE: Liiklusväline tegevus Rapla ja Keava
From: "Martin Liidlein" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Apr 2025 16:28:07 +0300

Tere,

Kuna mahupiirangu tõttu saadeti tagasi, siis edastan ilma projekt
joonisteta. Joonised saan saata lingiga järgi.

From: Martin Liidlein
Sent: Wednesday, April 9, 2025 4:19 PM
To: [email-masked]
Subject: Liiklusväline tegevus Rapla ja Keava

Tere,

Edastan seoses kooskõlastatud Rapla-Lelle raudtee rekonstrueerimis töödega
Rapla ja Keava piirkonnas riigiteede piirkondades tööde teostamiseks
liiklusvälise tegevuse loa taotluse.

Parimat

MARTIN LIIDLEIN

Projektijuht

+372 5680 1147

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

			OÜ GoTrack

Kaare 25

Türi

ESTONIA

	 <https://www.facebook.com/gotrackoy>

	 <https://www.linkedin.com/company/gotrack-ou/>

 <https://www.gotrack.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.